FAQ

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania. Tutorial in english language here.

1. Czy DropBox jest darmowy?
- Tak! DropBox jest zupełnie darmowy i nie ponosisz żadnych opłat za trzymanie tam swoich plików.

2. Czy dostępne jest tylko 2GB miejsca?
- Nie. Po rejestracji możesz zdobyć dodatkowo 8gb miejsca na swoje pliki. Jedyne co musisz zrobić to zachęcać swoich znajomych do rejestracji z Twojego linku polecającego.
Dodatkowo możesz wykupić więcej miejsca w cenie:
  • 50GB za 9.99$/miesiąc lub 99$/rok
  • 100GB za 19.99$/miesiąc lub 199$/rok
      3. Gdzie znajduje się link polecający?
      - Należy zalogować się na swoje konto na stronie dropbox.com, a następnie wejść w ten link https://www.dropbox.com/referrals i na samym dole powinien znajdować się Twój link polecający.

      4. Jak zachęcić innych do rejestracji z mojego linku?
      - Autorzy dropbox pomyśleli i o tym i każda osoba, która zarejestruje się z Twojego linku także dostaje 256mb miejsca więcej. Korzyść jest obustronna więc nie powinieneś mieć problemów z zachęcaniem innych.

      5. Jak duże pliki mogę wrzucać do swojego dropboxa?
      - Jeśli wysyłasz bezpośrednio z komputera to tyle ile masz miejsca na koncie dropbox. Jeśli chcesz wysyłać przez przeglądarkę to maksymalny rozmiar pliku wynosi 300mb.

      6. Internet mi zwolnił. Czy mogę jakoś ograniczyć prędkość wysyłania?
      - Oczywiście, że tak. Należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonę dropboxa w prawym dolnym roku ekranu i wybrać "Preferences". Następnie przejść do zakładki "Bandwidth" i zmienić prędkość uploadu.

      7. Co oznacza niebieskie, a co zielone kółko przy plikach?
      - Niebieskie kółko oznacza, że dany plik jest nadal wysyłany i nie można z z niego skorzystać. Zielone kółko oznacza, że plik został wysłany i znajduje się na serwerze, a więc możesz z niego skorzystać.